torsdag 20 september 2012

Ge en okänd en gåva!

En av mina förmiddagskunder ville bl.a köpa en  "Omtankens Ros" ( sk stapelvara hos mig)
men hon ville inte ha den med sig, utan bad mig ge den till någon av mina kunder.
Hon ville glädja en för henne okänd person.

Nu har jag överlämnad den till en kvinna. Hon kändes rätt.
 Jagg berättade att det fanns en  blomma här till henne från en okänd, glädjespridande kund.

Jag kunde inte välja en tacksammare mottagare.
Jag fick en del av hennes levnadsöde berättat för mig, efter överlämnandet av blomman.
Hon berörde mig starkt. Jag valde rätt person. HON BLEV SÅÅÅÅÅÅÅ GLAD och TACKSAM.

Måtte du som gjorde denna underbart fina gest, känna den fina värmen som du skapade!
Tack för att jag fick vara hantlangaren!

Positiva överraskningar betyder mer  än mycket!